3.11.07

Un hivern ple de nous projectes

Aquest hivern crec que tindré molta feina. Ja que he arrencat nous projectes de producció pròpia i altres com a col·laborador. Crec que no tindré ni temps per esquiar. Cal recordar que vaig vindre a viure a la vall d’aran per practicar el meu esport preferit que es l’esqui.

Anomenaré alguns dels projectes i quina feina hi faré:

Snowvboart 2007/ 2008 - Concurs de comic – video – mobil video – tira còmica...
És un concurs de projecció internacional de la cultura del còmic enfocat a la neu i la forma de viure amb la neu i per la neu.
La tasca que hi desenvoluparé serà:
- Relacions publiques amb alguns patrocinadors.
- Encarregat de tota l’àrea tècnica del tour. Tenim pensat muntar mostres del concurs a algunes parts del mon.
- Webmaster del esdeveniment, amb la creació de la web i l’administració de la mateixa.

Guiadeociovaldaran.com
És una guia de comerços de la vall d’aran.
La tasca que hi desenvoluparé serà:
- Col·laborar amb tot l’aspecte tècnic de la revista, promocionar la web, optimitzar la web i fertilitzar els usuaris finals.


Seguiré amb els projectes que ja porto un temps fent:

Hoveus.info – Directori web:
- Estic creant un dels directoris de enllaços de parla catalana amb una aplicació tota feta des de la meva factoria web. Cal dir que hi ha una empresa que esta interessada amb el projecte per fer-ho internacional amb anglès

Lallacunaonline.com – Web independent del poble de la llacuna:
- En aquesta web, juntament amb l’Eolic, sóc l’administrador i promotor. És un projecte que ja té 5 anys de vida i esperem que duri uns quants més. Tot i que rebem molt poc suport de les institucions com per exemple de l’Ajuntament del poble

La meva empresa esigual.com- disseny web i aplicacions web:
- Ara fara 4anys vaig arrencar un projecte com a freelance. Creant petites webs per clients i per amics, donant serveis informàtics a empreses i particulars. Però ara m’he especialitzat més en consultoria informàtica, outsorcing.
- Consultoria de promoció web. Posiciono webs a buscadors, tant si les he fet jo com si no les he fet.
- Col·laboro amb diverses empreses del sector de la informàtica i la comunicació.

Moltapor.com – club d’oci de la llacuna:
- és un projecte que varem arrencar l’Eolic i jo. Tot i que ho tenim una mica abandonat segueix estan a la xarxa, però amb una latència mínima. Ja que personalment no puc destinar més temps a organitzar sortides. Tot i que almenys un cop l’any en fem alguna. Aquest any moltapor farà la ruta del rally Darkar.

No hay comentarios: