9.11.07

La importància de tenir web…

Avui en dia casi totes les empreses tenen pàgina web. En aquest post escriuré la importància que te tenir una web o que el nom de l’empresa estigui a la xarxa, ho esposaré amb un cas real que em va passar ahir.

Ahir tenia que trucar al taller a on porto el cotxe però no sabia el telèfon, solsament se el nom. Com que fa pocs dies que tinc un nou dispositiu mòbil amb Internet GPRS les 24 hores (per un preu de 18€ al mes) vaig decidir que en compres de trucar al 11811 o algun d’aquests números que t’alliçonen amb els preus que van... Vaig decidir de connectar-me a Internet i buscar “automoviles folch” al segon resultat de la pàgina de google mobile... Allí estava el telèfon.

Amb això vull dir que avui en dia l’empresa que no te web, per alguna gent no existeix. Però no tot es tenir una web també has d’estar ben posicionat als buscadors... per que també diuen que si no surts al google no ets ningú....

Ara recordo uns anys enrere, quan jo (ni la majoria de la gent) no tenia mòbil, el google aquest ni existia. Però podíem viure. Avui hi ha gent (i jo em considero un d’aquestos) que sense la tecnologia no es que no puguem viure si no que ens sentim que ens falta alguna cosa amb que recolzar el nostre dia a dia

No hay comentarios: