30.11.07

les noves tecnologies però no tant noves....

Fa uns anys enrere si no tenies mòbil, internet o ordinador... no passava res.

Però avui en dia si no tens mòbil és com si no existissis, en el meu cas el fet de no portar mòbil em fa sentir com a despullat. Tot el rato penso... que si em passa alguna cosa no podré avisar a ningú. Però si abans també anava amb cotxe y no tenia mòbil i no passava res.

Amb el tema d’internet ja es diferent. Hi ha gent que l’utilitza molt i gent que casi bé no l’utilitza. El meu cas és dels primers. Primer, per que soc programador de pàgines web i soc una persona que no es compra el diari i veu molt poc la tele... però estic aseventat de tot el que passa al mon. Gràcies a internet.

El tema dels ordinadors també és un tema que m’apassiona. Hi ha cases que tenen 5 ordinadors (pel pare, per la mare, per l’àvia i qui sap... pel gos), però hi ha cases que no en tenen o si en tenen en tenen un que esta totalment desfasat.

No hay comentarios: