8.11.07

Coses quotidianes III

Tercer capítol de les coses quotidianes.
Després d’haver parlat de quan ens varem treure el carnet de conduir i de les vacances, aquest cop escriure sobre el dia a dia.

Jo m’acostumo a llevar aviat, entre les 6 i les 7 del matí. Esmorzo i planifico el dia.
A les 9 els telèfons i els correus no paren de sonar i d’arribar, és el punt del dia en que l’estrès em puja més. Després quan tinc el dia planificat, i no ha sortir cap imprevist, surto a fer la ruta.

La meva feina es molt diversa. Porto els mitjans de pagament de diverses entitats bancàries (que son les que paguen pitjor).
Després també dono servei informàtic a diverses empreses. També programo aplicatius web per als meus projectes i per a tercers.

A les 8 del vespre intento plegar però si hi hagut algun imprevist em poden tocar les 11 de la nit i jo tant fresc (per dintre penso, ja descansaré un altre dia). També haig de dir que quan estic immers en algun dels meus projectes web puc estar nits sense dormir, m’agrada programar i veure els resultats (encara que després el client, deixi anar un “podria estar millor”)

No hay comentarios: