1.9.06

tot arranca en un garatge...

Avui mirant la premsa digital he vist un escrit molt curios. Tracta de la fundació de lempresa Youtube a on ports penjar els vídeos i que la gent els vegui.

Escrit:
"Els origens de YouTube
Cada dia del mes d'agost us oferim un dels vídeos més curiosos de la xarxa
YouTube va començar a principis de 2005 i ara, cada dia, incorpora més de seixanta-cinc mil vídeos d'usuaris de tot el món. Chud Harley i Steve Chen, que treballaven a PayPal, van crear l'empresa al garatge d'un d'ells quan van veure com era de difícil enviar vídeos per correu electrònic. Aquest vídeo recull alguns moments dels inicis de l'empresa."
Notícia extreta de Vilaweb.cat

Avui en dia si la teva empresa no es crea en un garatge no ets nigú. Sincerament crec que això del garatge de casa d'un dels fundadors és per resó mediàtic, i que la gent pensi "mira aquests nois van arrencar en un gratge i ara mira a on estan".

Moltes empreses diuen que van arrencar en un garatge: Microsoft, Google, Youtube...

Doncs señors i señores la meva empresa esigual.com no la vaig fundar en un garatge, simplement per que al garatge hi tinc material de treball. La meva empresa s'ha forjat al menjador de casa, a la cuina, al sofà mirant la tele, dins del meu cotxe (transformat en oficina mòbil), en el bar la Pansa de la llacuna, en el Bar eth Tupin de Vielha... i tinc una empresa que no té els treballadors ni les inflades contes bancaries que tenen les altres empreses ja esmentades, pero vaig fent i no em persegueix hisenda dient que tinc 10 milions d'euros en efectiu com ha passat ultimament a google .

El Making of de youtube


Les inmobiliaries haurien de estudiar la idea de llogar gratjos per que s'hi "incubin" empreses.

1 comentario:

francesc dijo...

Tens tota la raó. A mi m'agrada la teva empresa, la teva oficina mòbil (el freelander ple de paperassa, lectors de targetes piratejats, etc. etc.) i a seguir així xavalet!!