2.9.06

Coses quotidianes… I




Qui s’enrecorda quan estàvem fent pràctiques pel carnet de conduir, tot eren nervis, intentar-ho fer tot bé, mirar els retrovisors exageradament....

Avui he fet una cosa que quan em treia el carnet de conduir ho feia al principi quan agafava el cotxe, era ficar bé el retrovisor del mig.... però ho feia amb les dues mans i mirant que tingués la més millor visió de la part posterior del cotxe....

Però avui ho he fet conduint i amb una sola ma, quan he acabat de fer-ho m’ha vingut el cap l’època que em treia el carnet de conduir...

Bua no se per que estic dient tot això però sempre va bé fer una mica fe “remember” de les coses fetes a la vida, no penseu?.... Us ho dic a vosaltres mortals que heu fet vacances si vacances, una cosa quotidiana també però que jo ara fa dos anys que no disfruto... Us juro que algun dia faré vacances i seran sonades.... molt sonades.

Continuarà en el pròxim capítol de coses quotidianes II.

1 comentario:

francesc dijo...

take it easy man!

doncs la veritat és que fer vacances és necessari... i aiaiai si el minda fa unes vacances sonades! el caos del prat no serà res!

Apa doncs prent'ho amb calma i desconnecta sempre que puguis, que a la Vall i ha boniques excursions per fer!!