2.9.06

Anem pel mal camí…

Avui dissabte 2 de setembre del 2007 m’estava avorrint, tot i que tinc molta feina però també va bé desconnectar una mica, m’he posat a navegar per pàgines web que tinguessin contingut en català. Pàgines no comercials (que venguessin algun producte) si no pàgines que parlessin del Català o el defenguessin.

He pensat que la millor manera de trobar aquestes pàgines seria visitant un portal índex com per exemple catalunya.org he fet uns quants clics dintre d’aquest portal i la desil·lusió ha sigut amb majúscules.

Al apartat dels buscadors a dalt a la dreta els únics que valen la pena son google (cat) y el yahoo (cat) ja que els altres com per exemple el som-hi no s’actualitza des del 1998 això es ridícul, el cercador no te informació l’exemple clar ha sigut que he posat “la llacuna” i m’ha sortit la pagina web de lallacuna.org que no se quants anys fa que esta donada de baixa.

A l’apartat nacionalisme dues de les tres pagines vinculades estan fora de servei.

A l’apartat portals nacionals m’ha fet gràcia una web joper’s web, esta feta per uns nois joves (bé ara ja no tant joves) que te tot de software amb català o aplicacions que tradueixen suites de office o altres programes. La pena es que tot el que tenen es el que jo utilitzava quan tenia 19 anys i ara en tinc 29.

Amb tot això vull dir que ens renovem o morim, ja se que hi han portals i pàgines web que protegeixen o divulguen el català com a llengua i com a país. Però crec que cada cop som menys i ens estan colonitzant, s’ha de pensar que quan un d’aquestos dominis queda lliure ve una empresa o un pallasso indi o danès o de sota el pont i capturen el domini i després l’intenten vendre molt més car.

S’hauria de fer una crida a la gent que tingui dominis que no els utilitzi, que ho faci saber que hi ha molta gent que tenim ganes de fer coses i fer-les bé.

Amb la inquietud que tot això m’ha causat he engegat un projecte nou que crec que tindrà l’èxit que m’espero i més. El projecte s’anomena patriotes.cat tot i que encara està en la incubadora, els meus primers passos per portar el projecte endavant sembla que son forts i concisos.

1 comentario:

Anónimo dijo...

fthdgfhgdhdghgdhdhgd

fhd
gfhdhg