8.9.07

És festa major!!!!

És la primera vegada que disfruto de la “hesta Major de Vielha” des de que estic vivint a la Vall d’Aran. Els altres cops per motius professionals o simplement que no coincidia amb les dates d’aquesta impressionant festa major.

El dijous com a preludi de la “hesta Major de Vielha” vaig anar a veure al mentalista Anthony Blake el que en el 2002 va esbrinar el número de la grossa de Nadal. Va ser un gran espectacle, però jo encara segueixo sense creure’m moltes coses de les que va fer. Un dels números més espectaculars que va fer és, amb unes bessones, els feia transmetre sensacions entre les dues... m’explico. A una li feia tancar els ulls i tocava a l’altra bessona però la que sentia el cop era la que tenia els ulls tancats... molt impressionant.

Una altre número va ser un que em va captivar... el mentalista va fer volar un globus en el qual hi havia un paper escrit dintre. El va fer córrer per tota la sala i quan l’agafava una persona li feia dir com per exemple li va passar a un amic meu... que digues amb quina noia (que no fos la seva parella) li agradaria passar una nit de bogeria, el meu amic va dir Genifer Lopez... després va fer petar, a una persona, el globus i li va fer llegir el que posava en el paper. Lo impressionant es que tot el que havien dit les persones estava escrit al paper. Jo ahir a la nit vaig parlar amb aquest amic meu i li vaig dir que quan li havia pagat per que digues Genifer Lopez. I ell em va comentar, “mira em van passar molts noms pel cap, però jo anava a dir Claudia Shifer i em va sortir Genifer Lopez.... Tot molt impressionant.

El divendres a la nit vem anar de ball de festa major, dic vem per que aquí la festa major va per penyes i cada penya va vestida d’una manera concreta. La nostra portem una samarreta de màniga curta que posa “hapy, hapy, moco!!” les noies també porten un peto (pantalons de currante) decorat de color verd i amb flors tope Power Flower.

Avui dissabte tornem-hi que no ha estat res!!!!

Seguiré informant!!


No hay comentarios: