8.9.07

Coses Quotidianes II

Aquest és el segon capítol de les quotidianes. Tal i com ja deia en el primer capítol porto un llarg temps sense fer unes vacances d’aquelles de bombo i plateret. Doncs aquest any toca i toca fer un viatge a la magnifica illa de Lanzarote.

Tot i que no tenia gaires ganes de fer vacances, quina contradicció no sempre m’estic queixant que no faig vacances i quan les puc fer no en tinc ganes. Al juny vaig anar a donar servei a una agencia de viatges... i em va captivar un fulletó que parlava de Lanzarote... Quan vaig arribar a casa vaig començar a mirar ofertes per Internet... fins que en vaig trobar una. Després li vaig proposar a la meva parella que si li venia de gust fer un viatge, ella es va quedar en blanc.

Bé que resumidament el dia 14 d’octubre marxem a Lanzarote tota una setmaneta a gaudir de platja, marisc i de la companyia de la meva parella, que per motius de feina ens veiem més aviat poc durant la setmana.

No hay comentarios: