20.2.08

Adeu al disc

L’altre dia ordenant coses que tenia… vaig trobar-me uns mitjans t’emmagatzemen molt especials ja no recordava quan els utilitzava. En cara recordo quan em vaig comprar em meu primer pc, un x8086 amb 2 Mb de ram i 20Mb de disc dur tot un maquinon. En el qual vaig fer els meus primers passos amb el Framework III, MsDOS 6.0 i amb algun que altre programa que et canvien en un disc de 5 ¼*




Ara estem en una època anomenada època digital Fosca o grisa, ja que ara ja no s’utilitza el format paper per rebel•lar les fotos. Jo encara tinc fotos de quan era petit, i perduren. Però ara totes les fotos que tinc les tinc al pc. De moment les puc veure però estic d’aquí uns quants anys quan el Blu_Ray ja hagi passat a l’historia i hi hagin altres formats i no es puguin veure les imatges JPG? Com les veurem?

Doncs això és el que m’ha passat amb el disc, internament he pensat... que hi deu haver aquí dintre? Però com que ara ja no tinc disquetera per esbrinar-ho. He decidit guardar aquest disc per si algun dia tornem al passat i tornem a tenir disqueteres de 5 ¼*.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei, quina casualitat!! jo avui recupero el cassets!!

salutacions xavalin!!

Mariams dijo...

crec que per casa la meva mare encara fa funcionar un ordinador amb disketera gran